یادمان باشد که :  

او که زیر سایه ی دیگری راه می رود، خودش سایه ای ندارد.  

 

 یادمان باشد که :  

هر روز باید تمرین کرد دل کندن از زندگی را.  

 

 یادمان باشد که : 

 زخم نیست آنچه درد می آورد، عفونت است. 

  

یادمان باشد که :  

در حرکت همیشه افق های تازه هست.  

 

یادمان باشد که : 

 دست به کاری نزنم که نتوانم آنرا برای دیگران تعریف کنم.  

 

 یادمان باشد که :  

آنها که دوستشان می دارم می توانند دوستم نداشته باشند.  

 

یادمان باشد که :  

حرف های کهنه از دل کهنه بر می آیند، یادمان باشد که که دلی نو بخریم.  

 
یادمان باشد که :  

فرار؛ راه به دخمه ای می برد برای پنهان شدن نه آزادی.    

 

 یادمان باشد که : 

 باور هایم شاید دروغ باشند.  

 

یادمان باشد که : 

 لبخندم را توى آیینه جا نگذارم.  

 

یادمان باشد که : 

 آرزوهای انجام نیافته دست زندگی را گرفته اند و او را راه می برند.  


یادمان باشد که :  

لزومی ندارد همانقدر که تو برای من عزیزی، من هم برایت عزیز باشم.  

 

یادمان باشد که : 

 محبتی که به دیگری می کنم ارضای نیاز به نمایش گذاشتن مهر خودم نباشد. 

 


یادمان باشد که : 

 برای دیدن باید نگاه کرد، نه نگاه ! 

 


یادمان باشد که : 

 اندک است تنهایی من در مقایسه با تنهایی خورشید.  

 

یادمان باشد که  : 

دلخوشی ها هیچکدام ماندگار نیستند. 

 


یادمان باشد که : 

 تا وقتی اوضاع بدتر نشده ! یعنی همه چیز رو به راه است. 

 


یادمان باشد که : 

 هوشیاری یعنی زیستن با لحظه ها.  

 

یادمان باشد که :  

 آرامش جایی فراتر از ما نیست. 

 


یادمان باشد که : 

  من تنها نیستم ما یک جمعیتیم که تنهائیم. 

 


یادمان باشد که : 

 برای پاسخ دادن به احمق، باید احمق بود ! 

 


یادمان باشد که :  

در خسته ترین ثانیه های عمر هم هنوز رمقی برای انجام برخی کارهای کوچک هست!  

 

 

 یادمان باشد که : 

 لازم است گاهی با خودم رو راست تر از این باشم که هستم. 

 


یادمان باشد که :  

سهم هیچکس را هیچ کجا نگذاشته اند، هر کسی سهم خودش را می آفریند. 

 


یادمان باشد که :  

آن هنگام که از دست دادن عادت می شود، بدست آوردن هم دیگر آرزو نیست. 

 


یادمان باشد که : 

 پیش ترها چیزهایی برایم مهم بودند که حالا دیگر مهم نیستند. 

 


یادمان باشد که : 

 آنچه امروز برایم مهم است، فردا نخواهد بود. 

 


یادمان باشد که :  

نیازمند کمک اند آنها که منتظر کمکشان نشسته ایم. 

 

 

 یادمان باشد که : 

 من از این به بعد هستم، نه تا به حال. 

 


یادمان باشد که :  

هرگر به تمامی ناامید نمی شوی اگر تمام امیدت را به چیزی نبسته باشی. 

 


یادمان باشد که :  

غیر قابل تحمل وجود ندارد. 

 


یادمان باشد که :  

گاهی مجبور است برای راحت کردن خیال دیگران خودش را خوشحال نشان بدهد. 

 


یادمان باشد که :  

خوبی آنچه که ندارم اینست که نگران از دست دادن اش نخواهم بود. 

 


یادمان باشد که :  

با یک نگاه هم ممکن است بشکنند دل های نازک. 

 


یادمان باشد که : بجز خاطره ای هیچ نمی ماند.  

 

یادمان باشد که : 

 وظیفه ی من اینست: حمل باری که خودم هستم تا آخر راه. 

 


یادمان باشد که : منتظر ِ تنها یک جرقه است، انبار مهمات. 

 


یادمان باشد که :  

کار رهگذر عبور است، گاهی بر می گردد، گاهی نه. 

 


یادمان باشد که : 

  در هر یقینی می توان شک کرد و این تکاپوی خرد است. 

 


یادمان باشد که :  

همیشه چند قدم آخر است که سخت ترین قسمت راه است. 

 


یادمان باشد که : امید، خوشبختانه از دست دادنی نیست. 

 


یادمان باشد که : به جستجوى راه باشم، نه همراه.  

  


یادمان باشد که : هوشیاری یعنی زیستن با لحظه ها.   

 

 

 

paiiz89.N

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد