:)

 

همیشه دوست من هستی
چه شاد باشم
چه ناراحت
چه تنها باشم
چه در میان مردم

همیشه دوست من هستی
چه امروز تو را ببینم
چه یک سال دیگر
چه امروز با تو حرف بزنم
چه یک سال دیگر

همیشه دوست من هستی
هر چند با گذشت سال ها
تغییر خواهیم کرد
اهمیتی ندارد که من چه بکنم
یا تو چه بکنی
تا پایان زندگی
 

همیشه دوست من باقی خواهی ماندخداوندا نمیدانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است... چه رنجی می کشد انکس که انسان است و از احساس سرشار است  

 

  

paiiz 89.Y

 

نظرات 2 + ارسال نظر
hamkhonat چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ق.ظ



eyvaal

sAm یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:31 ق.ظ

tuye ghatreye ashkam...bebin ghorbate in dele shekastaro
ba ye khandeye shirin...bia bardar inhame faselaro

tuye shabhaaa ye setareyi vase dele khasteye man...ye tarane tuye sokute labaye basteye man

ye omidi vase delboridan az tamume ghamaa...vase shekastane boghze saniehaaa....vase tey kardane in faseleha

tuye kavire ghalbam...to baram mese mojdeye shekoftani
to be garmie ehsas...vaghte sheraye asheghune goftani

tuye donya ...tanha delkhishi vase dele asheghami
nemiduni...akhe to khodet tamume donyaye mani

bia ba man...bezar begzaram az hame gelayehaa...bezar ta ba shere ghashange negat...begzaram az talkhie khaterehaaaa

very very nice weblog
Gl

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد